Rabu, 11 Ogos 2010

Chosen By The People

Nama ni bukan ape-ape cuma nak gelarkan kiteorang semua je..."chosen by the people" ni dapat nama masa aku form 3..masa tu aku asyik belek-belek buku sejarah dan aku terjumpa la salah satu gambar yang kat dalam tu semua gambar gambar ahli politik.. tapi aku xpasti pasal ape..kalau xsalah pasal pilihan raya kot..(sape yang tau bleh rujukkan aku )...dalam ati ade terpikir buat nama band pun best gak ni..;-)

Aku pegang nama ni sampai skang sbb kalau disebut sebut cam bez je bunyi kan??
Gambar yang kat atas tu aku bagi tajuk Merah..sebab sesuai ngan latar belakangnye yang warna merah..hehehe..

Kalau tengok betul betul banyak yang aku nak kaitkan dalam gambar ni..kapal terbang yang menuju ke satu halatuju.....rakan dihayut arus ombak... dan................

Cinta,Perjuangan dan Persahabatan... faham makna ni msti semua tahu ape yang aku nak sampaikan....

Tiada ulasan: