Isnin, 13 Oktober 2014

Restoran Bora Ombak

Ni masa nak sambut birthday anik kakak ipar aku dekat Restoran Bora ombak.
abg aku buat suprise dekat bini die.kiteorang sampai dulu dan abg aku n kakak ipar aku sampai kemudian, kirenya mcm kakak ipar aku xtahu yg kiteorang pn ada kat sana..
bila dah sampai nampak la jgk muka die terkejut terharu..misi menjadi..hehehe.


Bagi aku restoran ni ok la dari segi suasana die..siap ada org datang nyanyi2 lagi dekat kita masa kite makan..so menimbulkan rasa yg harmoni la bila kite sedang menikmati makanan..sbb berkonsepkan ala-ala Bali indonesia tp aku xsure restoran ni mmg ada ke x dekat bali n kat sini adalah cawangan die..makanan plak mcm ok2 je xde lah wahh!! sngt. harga plak xmurah sangat n xmahal sngt..tp bagi aku yg makan gaji bulan2 ni xboleh la nak pegi hari2 mcm lepak kedai mamak..huhuhuh..paling bez aku xambik pn gambar makanan..terlupa..heheheh.. aku kongsi gambar suasana je la..hehe.




Ni pintu masuk die..ala2 nak masuk temple.haha.

sebelum sampai kat tempat makan ada satu tempat untuk lepak santai2..lebih kurang gazebo la kot.

Bila ada tetamu yg sampai die akan palung GONG.aku rasa dah mcm ketibaan pembesar2 melayu zaman dulu dah..hehehe



aku xtahu kenapa bila tgk suasana ni aku teringat dekat artis yg bernama "Aqasha" hahahaha..





Muka excited




bersama abg aku yg sempoi dan malu-malu..kikiki





Muka terkejut dan terharu.hahahaha



ni alamat die kalo ada sapa-sapa nak cuba..

G1, Kompleks Sukan Ampang, Persiaran Memanda 1, Taman Dato’ Ahmad Razali, Ampang, Tel: 03-4251 6303, Malaysia


P/s kalo nak tau harga makanan die cuba tgk blog ni

http://neenaanuar.blogspot.com/2009/06/menu-bora-ombak.html







Tiada ulasan: